COMANDA ONLINE
Magazinul de cadouri online îți dă posibilitatea să comanzi direct pe site orice produs afișat în categoriile listate în bara de meniuri sau în alte locuri în care sunt afișate pe site.
Pentru a plasa o comandă online trebuie să:
Vei primi un email de confirmare a comenzii plasate, în care statusul comenzii este “În procesare”.
Clientul are obligația ca după primirea confirmării de comandă pe e-mail, să verifice cu atenție toate informațiile și să ne notifice imediat eventuale erori survenite. S.C. CRINART DESIGN S.R.L. nu este responsabilă pentru orice întârziere sau greșeala de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din email, erori, defecțiuni, viruși, întarzieri în operare sau transmisie, etc.
În cazul în care ai selectat metoda de plată: Plata online cu cardul, vei primi și un email de confirmare a plății de la partenerul nostru EuPlatesc.ro (EuroPayment Services SRL).
După livrare vei primi un e-mail în care statusul comenzii va fi “Livrată” (adică, comanda a fost livrată) și un email cu factura aferentă comenzii.
Momentul trimiterii emailului de schimbare a statusului comenzii poate fi diferit de momentul efectiv al livrării. Ne rezervăm dreptul de a modifica statusul comenzii în 1 pana la 72 de ore de la livrare.
CONFIRMAREA DE COMANDA
Confirmarea de comandă / Factura Proformă împreună cu numarul unic de comandă (Order ID) vor fi trimise clienților doar prin email la fiecare comandă nouă plasată pe site-ul www.cadourielegante.ro.
Clientul are obligația de a verifica orice informație furnizată în cadrul comenzii și de a ne anunța în cazul în care au survenit anumite erori în informațiile oferite.
Orice sesizare (în scris prin email) se va face menționându-se numărul unic de comandă primit. În acest caz, clienții vor primi pe e-mail Confirmarea de comandă actualizată.